• Instructions to Ask a Question

    Click on the "Ask a Question" button and select the application for which you would like to ask questions.

    We have 5 different products namely - Pabbly Connect, Pabbly Subscription Billing, Pabbly Email Marketing, Pabbly Form Builder, Pabbly Email Verification.

    The turnaround time is 24 hrs (Business Hours - 10.00 AM to 6.00 PM IST, Except Saturday and Sunday). So your kind patience will be highly appreciated!

    🚀🚀Exclusive Discount Offer

    Just in case you're looking for any ongoing offers on Pabbly, you can check the one-time offers listed below. You just need to pay once and use the application forever -
     

    🔥 Pabbly Connect One Time Plan for $249 (🏆Lifetime Access) -  View offer 

    🔥 Pabbly Subscription Billing One Time Plan for $249 (🏆Lifetime Access) - View offer

Issue with Dynamic Phone Number Mapping in Pabbly Workflow

adam06

Member
Bonjour,
je rencontre un problème lors de l'envoi de messages WhatsApp via WATI dans mon workflow Pabbly. J'ai mappé le numéro de téléphone de manière dynamique à partir du champ « Données Champs de contact Numéro de téléphone », mais lors des tests, soit un ancien numéro est utilisé, soit le message échoue avec l'erreur « Pas assez de crédits pour envoyer le message ».

Pouvez-vous confirmer si la configuration dynamique du champ « Numéro de téléphone » dans mon flux de travail (voir capture d'écran ci-jointe) est correcte ? Pouvez-vous également me guider sur les ajustements nécessaires pour garantir que le bon numéro saisi dans mon formulaire est utilisé ?

Merci d'avance pour votre aide
 
Top