• Instructions to Ask a Question

    For any assistance, please click the "Ask a Question" button and select the Pabbly product for which you require support.

    We offer seven comprehensive applications designed to help you efficiently manage and grow your business:

    Our support team endeavors to respond within 24 business hours (Monday to Friday, 10:00 AM to 6:00 PM IST). We appreciate your understanding and patience.

    🚀 Exclusive Lifetime Offers 🚀

    We invite you to take advantage of our special one-time payment plans, providing lifetime access to select applications:

    • 🔥 Pabbly Connect — Lifetime Access for $249View Offer
    • 🔥 Pabbly Subscription Billing — Lifetime Access for $249View Offer
    • 🔥 Pabbly Chatflow — Lifetime Access for $249View Offer

    Make a one-time investment and enjoy the advantages of robust business management tools for years to come.

Issue with Dynamic Phone Number Mapping in Pabbly Workflow

adam06

Member
Bonjour,
je rencontre un problème lors de l'envoi de messages WhatsApp via WATI dans mon workflow Pabbly. J'ai mappé le numéro de téléphone de manière dynamique à partir du champ « Données Champs de contact Numéro de téléphone », mais lors des tests, soit un ancien numéro est utilisé, soit le message échoue avec l'erreur « Pas assez de crédits pour envoyer le message ».

Pouvez-vous confirmer si la configuration dynamique du champ « Numéro de téléphone » dans mon flux de travail (voir capture d'écran ci-jointe) est correcte ? Pouvez-vous également me guider sur les ajustements nécessaires pour garantir que le bon numéro saisi dans mon formulaire est utilisé ?

Merci d'avance pour votre aide
 
Top