Template message sending from Shopify to WhatsApp Cloud API not working!!!!

Status
Not open for further replies.

Kasymkhan

Member
Сделал все как показано в инструкции. Это сработало отлично для меня. Бесплатная версия закончилась. Я обновил его и с этого момента он перестал работать.
Снимок экрана (165).png
 
Last edited:
A

Arshita

Guest
Hey @Kasymkhan

To resolve the issue, I kindly request you to make a new connection with your WhatsApp API application and try again.

You can refer to the video tutorial provided below for step-by-step instructions:


Also, make sure that you are entering or mapping the fields correctly.

Please let me know if you are still facing the same issue.
 

Kasymkhan

Member
I did everything right but it still gives me this error. I would like to send a video of how I do it, but it says that the file is too large. But I have a "hello world" message template working and sending. Everything is sent with this template. The rest gives an error. Please solve the problem!
 

Kasymkhan

Member
Одному сотруднику я уже отправил обращение с этой ошибкой, он не помог. Я отправил ему видео. Могу ли я как-то отправить его вам, чтобы они могли видеть, что не так.
 
Status
Not open for further replies.
Top