I want to refund our payment.

Status: Closed ยท Asked by Furkan Yฤฑlmaz on ยท 0 views

Furkan Yฤฑlmaz โ€” Question ยท
I dont use this chatflow app for our business. Please refund my payment.
Pabbly Support โ€” Reply ยท

Hello Furkan,

We checked your account and found the following purchase:

Pabbly Chatflow Monthly Plan โ€“ Tier 1
Purchase Date: September 07, 2026
Time: 16:04 PM

We understand that you mentioned you are not using Chatflow and would like a refund.

Before we proceed with the refund request, could you please let us know what you were expecting from Chatflow when you purchased the plan? Also, is there any specific feature that did not meet your requirements, or any issue you faced while using the product?

Once we have these details, we can review your refund request.

Thanks & Regards,
Naman Bansod
Customer Support Specialist
๐ŸŒ Pabbly.com
๐Ÿ‘‰ Rate your support
Pabbly Support โ€” Reply ยท

Hello Furkan,

This is a follow-up regarding your Pabbly Chatflow refund request.

As shared earlier, we found the Pabbly Chatflow Monthly Plan โ€“ Tier 1 purchase dated September 07, 2026 at 16:04 PM.

Before we proceed with the refund request, could you please confirm what you were expecting from Chatflow when you purchased the plan and what prompted you to request a refund?

Once we receive these details, weโ€™ll review your refund request further.

Thanks & Regards,
Naman Bansod
Customer Support Specialist
๐ŸŒ Pabbly.com
๐Ÿ‘‰ Rate your support
Pabbly Support โ€” Reply ยท

Hello Furkan,

Just a gentle reminder regarding your Pabbly Chatflow refund request.

As shared earlier, we found the Pabbly Chatflow Monthly Plan โ€“ Tier 1 purchase dated September 07, 2026 at 16:04 PM.

To proceed with reviewing the refund request, please share what you were expecting from Chatflow when you purchased the plan and what prompted you to request a refund.

Once we receive these details, weโ€™ll review the request further and guide you accordingly.

Thanks & Regards,
Naman Bansod
Customer Support Specialist
๐ŸŒ Pabbly.com
๐Ÿ‘‰ Rate your support
Pabbly Support โ€” Reply ยท

Hello Furkan,

This is a final reminder regarding your Pabbly Chatflow refund request.

Since we have not received any response from you, we are marking this ticket as closed for now.

We would also like to inform you that no further charges will be deducted from your account.

If you need any further assistance, you can reply to this email, and weโ€™ll be happy to help.

Thanks & Regards,
Naman Bansod
Customer Support Specialist
๐ŸŒ Pabbly.com
๐Ÿ‘‰ Rate your support

Back to all forum threads ยท Log in to reply