• Instructions to Ask a Question

    For any assistance, please click the "Ask a Question" button and select the Pabbly product for which you require support.

    We offer seven comprehensive applications designed to help you efficiently manage and grow your business:

    Our support team endeavors to respond within 24 business hours (Monday to Friday, 10:00 AM to 6:00 PM IST). We appreciate your understanding and patience.

    🚀 Exclusive Lifetime Offers 🚀

    We invite you to take advantage of our special one-time payment plans, providing lifetime access to select applications:

    • 🔥 Pabbly Connect — Lifetime Access for $249View Offer
    • 🔥 Pabbly Subscription Billing — Lifetime Access for $249View Offer
    • 🔥 Pabbly Chatflow — Lifetime Access for $249View Offer

    Make a one-time investment and enjoy the advantages of robust business management tools for years to come.

rueda

andrea88

Member
hola, quisiera crear una rueda que me permita distribuir a los agentes los clientes potenciales que recibo desde Facebook ads. quisiera hacer que en un ejemplo de 10 contactos que entran, 5 vayan a agregarse a el google contact de un agente, y otros 5 al google contact del otro. como puedo crear esta rueda? gracias
 
P

Pabblymember11

Guest
Hey @andrea88

We recommend you use the round-robin approach to distribute the leads to your individual contacts.

You may refer to the following video tutorial for the same -

 

andrea88

Member
Gracias, lo he hecho pero creo que la rueda esta enviando los mismos contactos a los 3.. Esto es el flujo de trabajo

Captura de pantalla 2023-09-01 a las 21.56.09.png


Pero cuando luego voy a ver el historial de acciones, aparece que la rueda repartió cada contacto para todas las personas de la rueda..

Captura de pantalla 2023-09-01 a las 21.57.49.png


Creo que hay algo que está mal..
 
P

Pabblymember11

Guest
Pero cuando luego voy a ver el historial de acciones, aparece que la rueda repartió cada contacto para todas las personas de la rueda..

Do you mean the router is working for all conditions?
 

andrea88

Member
mi objetivo es que un contacto vaya al operador 1, otro vaya al operador 2 etc.. pero cuando me dirijo al historial me parece de ver qu etodos los contactos fueron para todos. lo que yo necesito es que un contacto vaya al primer operador, el siguiente al segundo etc..
 
P

Pabblymember11

Guest
Hey @andrea88

You can watch the following video tutorial on Round Robin, which will demonstrate how contacts are automatically assigned to agents based on this method.

 
Top