• Instructions to Ask a Question

    Click on the "Ask a Question" button and select the application for which you would like to ask questions.

    We have 5 different products namely - Pabbly Connect, Pabbly Subscription Billing, Pabbly Email Marketing, Pabbly Form Builder, Pabbly Email Verification.

    The turnaround time is 24 hrs (Business Hours - 10.00 AM to 6.00 PM IST, Except Saturday and Sunday). So your kind patience will be highly appreciated!

    🚀🚀Exclusive Discount Offer

    Just in case you're looking for any ongoing offers on Pabbly, you can check the one-time offers listed below. You just need to pay once and use the application forever -
     

    🔥 Pabbly Connect One Time Plan for $249 (🏆Lifetime Access) -  View offer 

    🔥 Pabbly Subscription Billing One Time Plan for $249 (🏆Lifetime Access) - View offer

rueda

andrea88

Member
hola, quisiera crear una rueda que me permita distribuir a los agentes los clientes potenciales que recibo desde Facebook ads. quisiera hacer que en un ejemplo de 10 contactos que entran, 5 vayan a agregarse a el google contact de un agente, y otros 5 al google contact del otro. como puedo crear esta rueda? gracias
 
P

Pabblymember11

Guest
Hey @andrea88

We recommend you use the round-robin approach to distribute the leads to your individual contacts.

You may refer to the following video tutorial for the same -

 

andrea88

Member
Gracias, lo he hecho pero creo que la rueda esta enviando los mismos contactos a los 3.. Esto es el flujo de trabajo

Captura de pantalla 2023-09-01 a las 21.56.09.png


Pero cuando luego voy a ver el historial de acciones, aparece que la rueda repartió cada contacto para todas las personas de la rueda..

Captura de pantalla 2023-09-01 a las 21.57.49.png


Creo que hay algo que está mal..
 
P

Pabblymember11

Guest
Pero cuando luego voy a ver el historial de acciones, aparece que la rueda repartió cada contacto para todas las personas de la rueda..

Do you mean the router is working for all conditions?
 

andrea88

Member
mi objetivo es que un contacto vaya al operador 1, otro vaya al operador 2 etc.. pero cuando me dirijo al historial me parece de ver qu etodos los contactos fueron para todos. lo que yo necesito es que un contacto vaya al primer operador, el siguiente al segundo etc..
 
P

Pabblymember11

Guest
Hey @andrea88

You can watch the following video tutorial on Round Robin, which will demonstrate how contacts are automatically assigned to agents based on this method.

 
Top