• Instructions to Ask a Question

    For any assistance, please click the "Ask a Question" button and select the Pabbly product for which you require support.

    We offer seven comprehensive applications designed to help you efficiently manage and grow your business:

    Our support team endeavors to respond within 24 business hours (Monday to Friday, 10:00 AM to 6:00 PM IST). We appreciate your understanding and patience.

    🚀 Exclusive Lifetime Offers 🚀

    We invite you to take advantage of our special one-time payment plans, providing lifetime access to select applications:

    • 🔥 Pabbly Connect — Lifetime Access for $249View Offer
    • 🔥 Pabbly Subscription Billing — Lifetime Access for $249View Offer
    • 🔥 Pabbly Chatflow — Lifetime Access for $249View Offer

    Make a one-time investment and enjoy the advantages of robust business management tools for years to come.

Pabbly me consume el triple de las tareas respeto a las tareas que realmente se ejecutan

andrea88

Member
Hola. parece que desde cuando he contratado pabbly me esta consumiendo el triple de las tareas respeto a las tareas que realmente se ejecutan. Es como que hace una tarea y la repite por completo como "error"

Os muestro.


Esro es como aparece mi historial ahora mismo.

Captura de pantalla 2023-02-02 a las 12.15.48.png


Ahora os muestro como se visualiza al entrar en cada una. esta es la primera y la envia vacia.

Captura de pantalla 2023-02-02 a las 12.17.48.png


Ahora voy a abrir la siguiente. Tambien esta es vacia.

Captura de pantalla 2023-02-02 a las 12.18.58.png


Y ahora la tercerta. La tercera es la unica transaccion real.

Captura de pantalla 2023-02-02 a las 12.19.46.png


Estoy consumiendo 3 veces las tareas que tengo disponibles. El proceso lo hemos creado juntos con vosotros siguiendo literalmente los pasos asi que no se deberia estar verificando eso. si sigo asi me quedare sin tareas disponibles.

Por favor ayudadme en esto.
 
P

Pabblymember11

Guest
Hey @andrea88

It appears that from your Facebook Lead ad, you are getting a different set of data as well which doesn't contain the phone number which is why your Number Formatter gets the gibberish data in it.

So, to not process such data in your automation, kindly use the filter action step after the trigger event.

1675341631846.png
 
Top